I. ПРЕДМЕТ
Чл. 1. Настоящите условия за доставка са предназначени за регулиране на отношенията между „Хелмед България“ ЕООД, гр. София, ул. Цар Симеон бл.20, и Клиентите на електронен магазин www.helmed.bg.
II. СРОК НА ДОСТАВКА
Чл. 2. Срокът за доставка е до 5 работни дни от датата на Вашата поръчка.
1. Поръчки се изпращат в същият ден, при няколко условия:
1.1. Поръчaнитe от Вас артикул/и са налични в наш склад.
1.2. Поръчката е направена успешно до 15:00 (GMT+2).
1.3. Поръчката е потвърдена след връзка с клиента или чрез изпратен имейл за потвърждение.
2. При недостатъчна наличност на определен/и артикул/и, ще се свържем с Вас за потвърждение на дата за доставка.
III. ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ПОРЪЧКИ
Чл. 3. Вашата поръчка ще бъде потвърдена чрез имейл или позвъняване на предоставения телефонен номер, или с променен статус във Вашия личен профил в раздел "Профил" > "Текущи поръчки"
1. Потвърждаване на поръчки се извършва в делнични дни, в рамките на работното време, от понеделник до петък между 9:00 и 17:30, изключвайки почивни дни и официални празници.
IV. ИЗПРАЩАНЕ НА ПОРЪЧКИ
Чл. 4. Поръчки потвърдени до 15:00 се изпращат в същия ден, при условие че поръчаните от Вас артикули са налични. Вече направена поръчка може да бъде отказана по телефона в рамките на един час.
Чл. 5. Всички поръчки се изпращат с опция преглед чрез куриерска услуга или транспорт за собствена сметка предоставена от Спиди АД, Еконт Експрес ООД, Хелмед България ЕООД или друга куриерска услуга в Европейския съюз.
Чл. 6. Поръчки се изпращат чрез куриеска услуга до България и Европейски съюз.
1. До адрес чрез куриерска компания по Ваш избор или според наличните опции за избор на куриерска услуга.
2. До офис на куриерска компания по Ваш избор или според наличните опции за избор на куриерска услуга.
V. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКИ В БЪЛГАРИЯ
Чл. 7. Доставката е безплатна за поръчки над 100.00 лева с включен ДДС за пратки до 5 (пет) килограма (важи само за поръчки с адрес на доставка/куриерски офис на територията на България).
Чл. 8. Доставки на територията на България се извършват чрез куриерски услуги предоставени от "Спиди" АД и „Еконт Експрес” ООД. Доставки на територията на Европейски съюз се доставят чрез услугите на ”Инаут Трейд” EООД (EU Shipments)
1. Доставка със "Спиди" АД до офис или адрес указан при поръчка.
2. Доставка с „Еконт Експрес” ООД до офис или адрес указан при поръчка.
3. Доставка с „EU Shipments” до aдрес указан при поръчка.
4. Допълнителните модули за куриерски услуги предоставени от „Еконт Експрес” ООД и "Спиди" АД интегрирани в helmed.bg изчисляват автоматично стойността на доставка при правилно въведени данни (адрес или офис на посочения куриер). За правилно въвеждане, моля изчакайте да зареди модулът след като посочите желания от Вас куриер, за да въведете Вашия адрес или удобен за Вас офис на куриер за доставка. При проблем с връзката с модулите на Спиди и Еконт или при неправилно въвеждане на данни в полета "Държава", "Град", "ПК", "Адрес" се визуализира резервна цена за доставка на стойност 9.90 лв. Резервната цена не Ви гарантира, че разходите за доставка ще бъдат 9.90 лв до желания от Вас адрес.
VI. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКИ В ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ
Чл. 9. Доставката е платена за поръчки на територията на Европейския съюз.
1. Доставка в Европейски съюз се осъществява чрез куриерска компания, извършваща куриерска услуга на територията на ЕС.
VII. НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ
Чл. 10. Плащане на поръчка може да се извършва чрез няколко платежни методи.
1. Наложен платеж при доставка.
2. По банков път.
3. Сигурно електронно плащане с карта чрез системата на Борика EMV 3DS.
VIII. ВРЪЩАНЕ
Чл. 11. Рекламация на продукти или информиране относно липси/загуби се декларират в присъствието на куриер на адреса за доставка или в офис на куриерска фирма при получаване на поръчка.
Чл. 12. Важно! Преглеждайте обстойно своята пратка в присъствието на куриер при получаване. Хелмед България ЕООД не носи отговорност за нарушен търговски вид, щети или липси настъпили по време на транспортиране или извън нашия пряк контрол след изпращане на поръчка.
Чл. 13. Имате право да върнете Вашата поръчка в срок от 14 календарни дни, считано от датата на предаване на куриер към Клиента при следните условия и стъпки:
1. Всяка стока, закупена онлайн от helmed.bg, може да бъде върната без причина в 14 дневен срок от датата на закупуване. При отказ от продукт Вие сте длъжни да ни информирате в писмен вид или на посочените контакти в www.helmed.bg.
– До (името на търговеца, неговият географски адрес, телефон, адрес на електронна поща се попълват от клиента):____________________________________________
– С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки:___________
– Поръчано на дата: ___________/получено на дата: ___________/Номер на поръчка:___________
– Име на потребителя/ите: ___________
– Адрес на потребителя/ите:___________
– Подпис на потребителя/ите: ___________(само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)
– Дата: ___________
*Ненужното се зачертава.
2. Стока, подлежаща на замяна или връщане, се изпраща за сметка на подателя (Клиента) до физически адрес на Хелмед България ЕООД:
Получател: Хелмед България ЕООД
Телефон: 0879 548 300
Адрес: 1309 София, бул. Тодор Александров 179, бл. 79, партер