Условия за доставка

I. ПРЕДМЕТ
Чл. 1. Настоящите условия за доставка са предназначени за регулиране на отношенията между „Хелмед България“ ЕООД и Клиента на електронен магазин www.helmed.bg.

 

II. СРОК НА ДОСТАВКА

Чл. 2. Срокът за доставка е от 1 работен ден (24 часа) до 5 работни дни от датата на Вашата поръчка.

1. Поръчки се изпращат в същият ден при следните условия:

1.1. Поръчката е направена успешно до 15:00 (GMT+2).

1.2. Всички продукти в поръчката са налични в наш склад.

1.3. Поръчката е потвърдена чрез имейл или телефонно обаждане за потвърждение.

2. При недостатъчна наличност на определен/и артикул/и, ще се свържем с Вас за потвърждение на дата за доставка.

 

III. ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ПОРЪЧКИ

Чл. 3. Потвърждение на поръчка се извършва по имейл и/или телефонно обаждане.

1. Потвърждение по имейл: Потвърждаване на поръчки до предоставеният от Клиента имейл се извършва чрез имейл 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

2. Потвърждение по телефон: Потвърждаване на поръчки чрез предоставения от Клиента телефонен номер се извършва в работни дни, от понеделник до петък, от 9:00 до 17:30.

3. Проверка на статус: Статусът на поръчка е достъпен в Меню - Профил - Текущи поръчки.

 

IV. ИЗПРАЩАНЕ НА ПОРЪЧКИ

Чл. 4. Поръчки потвърдени до 15:00 се изпращат в същия ден, при условие че поръчаните от Клиента артикули са налични. Вече направена поръчка може да бъде отказана по телефона до един час.

 

Чл. 5. Всички поръчки се изпращат с опция преглед чрез:

  1. Куриерска услуга предоставена от Спиди АД, Еконт Експрес ООД или "Инаут Трейд” EООД/EU Shipments (извън България);
  2. Собствен транспорт.

 

Чл. 6. Поръчки се изпращат чрез куриерска услуга до България и Европейски съюз.

1. До адрес чрез куриерска компания по избор на Клиента или според наличните опции за избор на куриерска услуга;

2. До офис на куриерска компания по избор на Клиента или според наличните опции за избор на куриерска услуга.

 

V. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКИ В БЪЛГАРИЯ

Чл. 7. Доставката е безплатна за поръчки над 100.00 лева с включен ДДС за пратки до 5 (пет) килограма (важи само за поръчки с адрес на доставка/куриерски офис на територията на България).

 

Чл. 8. Доставки на територията на България се извършват чрез куриерски услуги предоставени от "Спиди" АД и „Еконт Експрес” ООД. Доставки на територията на Европейски съюз се доставят чрез услугите на ”Инаут Трейд” EООД (EU Shipments)

1. Доставка със "Спиди" АД до офис или адрес посочен от Клиента при поръчка.

    • Срок на доставка:
      • От 1 до 5 работни дни или съгласно график за обслужване за по-малки населени места.
      • Доставки не се извършват в почивни дни и на официални празници.

2. Доставка с „Еконт Експрес” ООД до офис или адрес посочен от Клиента при поръчка.

    • Срок на доставка:
      • От 1 до 5 работни дни или съгласно график за обслужване за по-малки населени места.
      • Доставки не се извършват в почивни дни и на официални празници.

3. Доставка с „EU Shipments” до aдрес посочен от Клиента при поръчка.

    • Срок на доставка:
      • Между 3 и 14 работни дни
      • Доставки не се извършват в почивни дни и на официални празници.

4. Автоматичното изчисление на стойността на доставката чрез допълнителните модули за куриерски услуги предоставени от „Еконт Експрес” ООД и "Спиди" АД интегрирани в helmed.bg се осъществява с висока точност при правилно въведени данни:

    • За правилно въвеждане, моля  изчакайте да зареди модулът след като посочите желания от Вас куриер, за да въведете правилни данни: имена, телефон, адрес или офис на куриерска компания за доставка.
    • При проблем с връзката с модулите на Спиди и Еконт или при неправилно въведени данни в полета "Държава", "Град", "ПК", "Адрес" се визуализира резервна цена за доставка на стойност 9.90 лв.
    • Резервната цена не гарантира, че разходите за доставка ще бъдат 9.90 лв до желания от Вас адрес. Допълнителни разходи могат да бъдат начислени съгласно обема, теглото и адреса за доставка на поръчката.

 

VI. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКИ В СТРАНИ-ЧЛЕНКИ НА ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ

Чл. 9. Доставката се заплаща за поръчки на територията на Европейския съюз.

1. Доставка в Европейски съюз се осъществява чрез куриерска компания, извършваща куриерска услуга на територията на ЕС.

 

VII. НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ

Чл. 10. Плащане на поръчка може да се извършва с няколко платежни методи.

1. Наложен платеж

2. Банков превод

3. Плащане с карта чрез системата на Борика EMV 3DS

4. Плати с банка (Отворено банкиране) чрез системата на Айрис Солюшънс ООД

 

VIII. ВРЪЩАНЕ

Чл. 11. Рекламация на продукти или информиране относно липси/загуби се декларират в присъствието на куриер на адреса за доставка или в офис на куриерска фирма при получаване на поръчка.

 

Чл. 12. Клиентът носи отговорност да прегледа на своята пратка в присъствието на куриер при получаване и да установи несъответствия, липси или повреди. Хелмед България ЕООД не носи отговорност за нарушен търговски вид, щети или липси настъпили по време на транспортиране или извън прекият ни контрол след изпращане на поръчка.

 

Чл. 13. Клиентът има право да върне или замени поръчка съгласно Условията за ползване на www.helmed.bg.

 

Прочети още

 

Условия за ползване