Политика за качеството

ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПОЛИТИКА ПО КАЧЕСТВОТО

 

Висшето ръководство на „Хелмед България” ЕООД официално декларира своята Политика по качеството, която е огласена, разбрана, прилагана и поддържана на всички равнища в Организацията.

 

„ХЕЛМЕД БЪЛГАРИЯ” ЕООД е вносител на широка гама общи и специфични медицински изделия, медикаменти, лабораторни консумативи и предпазни средства. В съвременните пазарни условия на засилваща се конкуренция, Ръководството на Организацията е формулирало следната

 

ПОЛИТИКА ПО КАЧЕСТВОТО

 

За реализиране на Политиката по качеството в „Хелмед България” ЕООД е разработена, внедрена и се поддържа Система за управление на качеството, съответстваща на изискванията на международния стандарт ISO 9001:2015. За успешното изпълняване на политиката по качество оперираме съгласно поставените ни цели:

  1. Доставка на продукти с гарантирано високо качество, отговарящи на потребностите на клиентите, както и на всички приложимите нормативни изисквания към тях.
  2. Непрекъснато повишаване конкурентността на фирмата чрез задоволяване нуждите на широк кръг от потребители и все по-пълно удовлетворяване на техните постоянно нарастващи изисквания и очаквания.

 

За ефективно провеждане на Политиката по качеството, Висшето ръководство насочва дейността на Организацията в следните основни направления:

  • Спазване на всички приложими и нормативни изисквания, свързани с осъществяваните от фирмата дейности и процеси;
  • Анализиране на външните и вътрешните фактори, рисковете, възможностите и изискванията на заинтересованите страни, оказващи влияние върху дейността на Организацията;
  • Системно проучване потребностите и очакванията на клиентите;
  • Непрекъснато обогатяване на номенклатурата на предлаганите изделия;
  • Гарантиране качеството на предлаганите продукти и предоставяните услуги;
  • Осигуряване на трайни и взаимноизгодни връзки с доставчиците и партьорите, осигуряващи ефективността на процесите;
  • Непрекъснато повишаване информираността и компетентността на служителите;
  • Поддържане на наличната инфраструктура, за гарантиране запазване качеството на доставяните продукти и предоставяните услуги;
  • Контрол за спазване изискванията на въведената Система за управление на качеството и нейното усъвършенстване и подобряване;
  • Реализиране и изпълнение на поставяните измерими цели по качеството.

 

Управителят на „ХЕЛМЕД БЪЛГАРИЯ” ЕООД декларира личното си участие и отговорност за изпълнение на обявената политика по качеството, осигуряваща успеха и развитието на организацията, както и удовлетворяването и задоволяването на нуждите на своите клиенти и партньори.

 

22 февруари, 2021 г.